1. april 2013

Vinderen af påske give away fundet



Så blev vinderen af min påske give away fundet, jeg har lige som sidste gang brugt random.org til at finde vinderen da jeg synes det er smart og mest fair for alle.

Jeg har gjort det på denne måde, at hver lod har et nummer dvs at hvis du deltager med 1 lod får du 1 nummer og deltager du med 4 lodder får du selvfølgelig 4 nummer. Der har i alt været 68 lodder med i trækningen.

Random.org udvalgte tallet 47 og vinderen er derfor Bananfluen fra bloggen Blogging by Signe da hun havde lod 42-47 så stort tillykke til Signe med de 100 bøjler som bliver sendt til dig kvit og frit lige så snart jeg har fået dit navn og adresse på min mail

En stor tak skal selvfølgelig lyde til alle jer som har kigget forbi og til alle jer som har deltaget i min påske give away. Jeg synes det er flot at så mange har deltaget. Også en særlig tak til alle jer som har delt/linket til min blog/give away ;-)

i kan se resultatet fra random.org her











Ingen kommentarer:

Send en kommentar