9. april 2013

Mens vi venter på...




Som nogle af jer sikkert har set, er jeg igang med at oprette en ny web-shop hvor det bliver muligt også at betale med dankort. Dette ser vi meget frem til når engang nets langt om længe er blevet færdig med, at behandle vores ansøgning.

I mellem tiden vil jeg bare gøre opmærksom på, at hvis man ønsker at købe flere vare eller får sendt sine vare uden omdeling så man kan spare lidt på portoen. Så skal i bare kontakt mig på info@tk-trading.dk

Samtidig vil jeg også gøre opmærksom på, at køber man for 700,00 kr eller derover får man selvfølgelig fragtfrit leveret. En sidste mulighed er også, at man selv kan afhente ved mig i Horsens ved forudgående aftale på govertz@city.dk

Jeg skal selvfølgelig nok sige til, lige så snart vi er i luften på den nye web-shop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar