25. marts 2013

Påske give-away




TK-Trading er i Påskehumør og det fejre jeg med en lille påske give-away hvor du har mulighed for, at vinde 100 stk lækre renseribøjler i super kvalitet.

For at være med i konkurrencen om denne give-away, skal du gøre følgende:
  • 1 lod: Kommenter dette indlæg 
  • 1 lod: Bliv fast læser på bloggen
  • 2 lodder: Link til denne give away på din egen blog (brug gerne billede)
  • 2 lodder: Link til denne give away på facebook (klik på FB logo nedenunder indlægget)

Jeg trækker den heldige vinder mandag d. 01 april  2013
Når du deltager, så husk at skriv i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med.
Husk også at skrive din e-mail i kommentarfeltet hvis du ikke har en blog, så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige vinder.

29 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 2 lodder :-)

    ablondemess.dk

    SvarSlet
  2. jeg snupper 4 store lodder og håber jeg er den heldige har så meget brug for sådan nogle bøjler :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    kik-forbi-min-giveaway

    SvarSlet
  3. Jeg deltager med to lodder :D
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway (http://vinterfryd.dk/en-ny-laekker-giveaway/)
    Hilsen vinterfryd.dk(mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 2 lodder. :D

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 3 lodder! Håber jeg er heldig, da lige er de bøjler jeg samler på.
    tjek min give-away på littlemsladybug.com

    SvarSlet
  6. 3 lodder :-) dikte-nie@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med et lod ved at kommentere :-)
    Min mail er: Alina_tulle@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 3 lodder :-)
    katrine-greve@live.dk

    SvarSlet
  9. 1 lod :)

    kig også gerne forbi min give away: http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/03/give-away-10.html

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 2 lodder (kommentar og fastlæser) :)
    - super lækker giveaway! Ville være skønt at få skiftet alle ens forskellige grimme brune bøjler ud. :D

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 6 lodder.. Dejlig giveaway som jeg gerne vil vinde. Kan godt lidt at pynte industribøjler lidt ekstra. Du er meget velkommen til at deltage i min giveaway på http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    SvarSlet
  12. Jeg deltager med 4 lodder (fast læser, kommentar og facebook link) :-)

    xuan-tham@hotmail.com

    SvarSlet
  13. 1 lod :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg har gjort det hele!
    http://bloggingbysigne.blogspot.dk/2013/03/giveaway-pa-tk-trading.html
    -Signe
    signekraemmer@hotmail.com

    -Jeg deltager med 6 lod.

    http://bloggingbysigne.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Jeg får desværre fejlmeddelelser hver gang jeg prøver at følge nogle med GFC, men dette lukker jo også til sommer?
    Jeg deltager dog stadig med ét lod og krydser fingre :)

    xoxo,
    Sam Conradsen
    samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  16. Jeg er fast læser og kommenterer indlægget; 2 lodder. Kunne da sagtens bruge sådanne bøjler ^^
    Simone
    simonebroe@live.dk

    SvarSlet
  17. Jeg vil super gerne snuppe et lille lod i puljen om de skønne bøjler. -Dem kan man bare aldrig få nok af ;-)
    God påske fra Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  18. Jeg deltager med to lodder :)

    camillale99@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Jeg deltager med 4 lodder. :-)

    Josefine.steenberg@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med 2 lodder (kommentar og fastlæser)
    Står lige og mangler en masse bøjler, så det ville være fedt at vinde disse lækre bøjler!

    clara2500@live.dk

    SvarSlet
  22. Deltager med 2 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Deltager med 2 lodder:)

    Carocaroline1998@yahoo.dk

    SvarSlet
  24. 4 lodder (delt på FB)
    Loui81@live.dk

    SvarSlet
  25. Jeg er fast læser, og jeg har nu kommenteret indlægget; derved 2 lodder til mig :-)
    Krydser fingre!

    SvarSlet
  26. Kære Maria,

    Du kommer desværre for sent, der er fundet en vinder af denne give away, hvilket jeg også har lavet et indlæg omkring :-)

    SvarSlet