24. januar 2013

Info vedr. betaling på TK-Trading

Kære læser,

Vedr. bestillinger og betaling her på TK-Trading, så kan du bestille og betale under fanebladet her

Her kan du betale med Visa eller MasterCard. Du har også mulighed for at betale med din Paypal konto, hvis du har sådan en. Paypal er både nemt og sikkert at handle med, og du er også køberbeskyttet når du handler igennem Paypal.

Skulle du ønske at betale via bankoverførelse kan det selvfølgelig også lade sig gøre ved at du sender mig dit navn og adresse, samt det antal du ønsker at købe på min mail, så sender jeg dig et kontonummer tilbage.

Jeg sender altid samme dag som din bestilling kommer ind, hvis muligt.
Det vil sige at der på TK-Trading altid er dag til dag levering.

Har du yderligere spørgsmål eller ønsker så kontakt mig endelig på mail

Glæder mig til at handle med dig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar