19. december 2012

Vinderen af jule give away fundet






Så blev vinderen af min lille jule give away fundet, jeg har denne gang brugt random.org til at finde vinderen da jeg synes det er smart og mest fair for alle.

Jeg har gjort det på denne måde, at hver lod har et nummer dvs at hvis du deltager med 1 lod får du 1 nummer og deltager du med 4 lodder får du selvfølgelig 4 nummer. Der har i alt været 56 lodder med i trækningen.

Random.org udvalgte tallet 7 og vinderen er derfor Ria-k fra bloggen KreaTrolden da hun havde lod 5-8 så stort tillykke med de 100 bøjler som bliver sendt til dig kvit og frit lige så snart jeg har fået dit navn og adresse på min mail

i kan se resultatet fra random.org her



Samtidig vil jeg godt sige tusind tak til alle jer som deltog og har været med til, at gøre december lidt mere spændene. Og selvfølgelig også tusind tak til alle jer som har købt bøjler, kigget forbi eller har meldt sig som fast læser her på bloggen.

Jeg ønsker jer alle sammen en glædelig jul :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor skønt, sikke en dejlig måde at afslutte dagen på :)
    Dem vil jeg rigtig nok glæde mig til at modtage. Har sendt dig en mail.

    Glædelig jul og godt nytår til alle derude.

    SvarSlet