10. december 2012

Jule give away





TK-Trading er i julehumør og det fejre jeg med en lille jule give-away hvor du har mulighed for, at vinde 100 stk lækre renseribøjler i super kvalitet.

For at være med i konkurrencen om denne give-away, skal du gøre følgende:
  • 1 lod: Kommenter dette indlæg 
  • 1 lod: Bliv fast læser på bloggen
  • 2 lodder: Link til denne give away på din egen blog (brug gerne billede)
  • 2 lodder: Link til denne give away på facebook (klik på FB logo nedenunder indlægget)

Jeg trækker den heldige vinder onsdag d. 19 december  2012
Når du deltager, så husk at skriv i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med.
Husk også at skrive din e-mail i kommentarfeltet hvis du ikke har en blog, så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige vinder.

27 kommentarer:

  1. Har nu kommenteret på indlægget, er fast læser, og har linket til denne dejlige give away på min egen blog :) Så 4 dejlige lodder i tombolaen til mig...

    Glædelig jul fra KreaTrolden

    SvarSlet
  2. Deltager med 2 lodder tror jeg nok.

    er fast læser her.

    SvarSlet
  3. Jeg er helt sikkert med på 2 lodder. og jeg synes helt bestemt du også skal kigge forbi min fine giveaway med et gavekort på 400 til Luxmode

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne smide 2 lodder i puljen om de fine bøjler :-)

    Mvh. Katrine / keas80@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg smider 4 lodder i puljen (har gjort alt undtagen poste på FB)

    http://doyoufeeltheluck.blogspot.com/2012/12/bjler.html

    Jeg vil så gerne skifte bøjlerne i mit walkin ud, så jeg krydser fingre

    mvh. Mette (svips@aaui.dk)

    SvarSlet
  6. 1 lod tak

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier
    Din giveaway er delt på facebook siden
    danske giveaways her


    SvarSlet
  7. 1 lod

    de er så fede sådan nogen!

    sove-line@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Super lækkert!

    To lodder til mig ;-)

    multi_1995@hotmail.com
    Malene Matzen

    SvarSlet
  9. Ej hvor herligt, jeg har ønsket mig sådan nogle virkelig længe!
    Jeg har desværre ingen blog, så to lodder til mig (kommenterer og fast læser), god jul til alle! :-)
    rosa-rasmussen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 2 lodder :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  11. Lækker konkurrence :-) To lodder til mig. Rigtig god jul! :-D

    Maria Bøss Nissen
    maria_boess@hotmail.com

    SvarSlet
  12. 1 lod til mig tak. Vil allerede nu glæde mig til at få organiseret mit tøjskab med disse praktiske bøjler ;0)
    God jul, hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  13. 2 lodder til mig, kunne godt bruge nogle bøjler :-)

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med 2 lodder. Kunne godt bruge nogle nye bøjler, da mange af dem jeg har er for små :)

    - Dicte (dicte.kr@gmail.com)

    SvarSlet
  15. Jeg har lige købt 20 af disse bøjler, det var slet slet ikke nok - jeg ville godt hapse 100 stk :-)

    Jeg tager 2 lodder!

    denise@sirlig.dk

    SvarSlet
  16. 1 lod her tak :)

    ville være en skide god ekstra julegave!

    annahansenleth@hotmail.com

    SvarSlet
  17. 2 lodder til mig :) Jeg er helt vild med disse her bøjler og jeg har længe drømt om, at de skal hænge i mit skab. De er så flotte og minimalistiske og ih jeg elsker dem så højt!!! :)

    SvarSlet
  18. jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  19. Deltager med 2 lodder :)

    Melina
    http://mullesminiblog.blogspot.dk/
    mullemulle@gmail.com

    SvarSlet
  20. Deltager med 1 lod :-)
    Mvh Chanette (chanette_gh@hotmail.com)

    SvarSlet