31. december 2012

Godt nytår

Kære blogland, kære læser og kunder på TK-Trading jeg vil godt sige tusind tak til alle jer som har kigget forbi min blog i 2012 det er overvældende så mange der har været forbi. En stor tak skal også lyde til jer som har deltaget i mine give away i løbet af året og til jer som har reklameret og linket til min blog.

En særlig tak skal også lyde til alle jer som har købt mine bøjler i løbet af året både her på bloggen og via mail og sms. I skal vide at jeg sætter stor pris på alle jeres positive tilbagemeldinger så bliv endelig ved med det. I må også gerne ligge en kommentar på ris og ros siden :-)

Til sidst vil jeg bare sige på gensyn i 2013 hvor jeg håber jeg kan præsentere nogle nye vare.

Godt nytår alle sammen

Kh
Thomas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar