18. oktober 2012

Breaking news

Kære Blogland, læsere og kunder her på TK-Trading. Så er der breaking news!

Jeg har fået forhandlet mig frem til bedre priser på portoen, og det skal selvfølgelig komme alle jer kære læsere tilgode. Derfor har jeg har til aften sat priserne ned på portoen dog med undtagelse af, hvis man køber 25 eller 50 stk. Der er portoen stadigvæk den samme fordi at jeg ikke kunne få den længere ned end den var i forvejen.

De nye porto priser er derfor nu således


Ved køb af 25 stk kun 40,00 kr

Ved køb af 50 stk kun 51,00 kr

Ved køb af 75 stk nu kun 60,00 kr før 82,00 kr

Ved køb af 100 stk nu kun 60,00 kr. før 82,00 kr

Ved køb af 150 stk nu kun 75,00 kr. før 108,00 kr

Ved køb af 200 stk nu kun 75,00 kr. før 108,00 kr

Ved køb af 300 stk nu kun 100,00 kr. før 160,00 kr

Jeg håber i vil tage godt i mod dette tiltage, og jeg ser frem til forsat at kunne betjene jer med samme høje service som altid :-)


8 kommentarer:

  1. Hej, jeg vil gerne købe 200 renseribøjler til 75 kr! :-)
    Kan du sende mig en email til Ceciliestrunge@live.dk

    M.V.H Cecilie Strunge Quist

    SvarSlet
  2. ^
    Da jeg ikke forstår der står det koster omkring 300 for 200 bøjler.

    M.V.H Cecilie Strunge Quist

    SvarSlet
  3. Hej Cecilie,

    Jeg har sendt dig en mail :-)

    Hilsen
    Thomas

    SvarSlet
  4. Er det kun potoen der koster det og så skal man betale bøjler oveni, eller er det både bøjler og porto? :)

    SvarSlet
  5. Så det koster i alt 60 kr. for 75 bøjler? :-)

    SvarSlet
  6. Hej Emma,

    Nej det er portoprisen der koster 60 kr som der også står i indlægget :-)

    Prisen på bøjlerne stå under fanebladet priser :-)

    Hilsen
    Thomas

    SvarSlet
  7. Hej:)
    Jeg vil gerne købe 200 bøjler for 75 kr.
    Min mail er : Tjartie@hotmail.com
    Håber det kan lade sig gøre

    Tina Thorborg

    SvarSlet
  8. Hej Tina,

    Jeg gentager lige som der også stå i indlægget er det de nye portopriser jeg kan selvfølgelig ikke sende dig 200 bøjler for 75,00 kr inkl når det koster 75,00 kr at sende dem :-)

    Men jeg vil meget gerne sende dig 200 bøjler for 375,00 kr inkl moms og Porto.

    Ønsker du dette så send mig dit navn og adresse til govertz@city.dk så sender jeg et kontonummer den anden vej eller du kan betale dem med kort eller paypal direkte her på bloggen :-)

    Hilsen
    Thomas

    SvarSlet