16. august 2012

Nyt på TK-Trading

Så er der kommet en nyhed på TK-trading!




Du kan nu også købe fnugruller, rullerne indholder 7,5 meter tape af meget høj kvalitet. De er udstyret med et hylster så du nemt kan medbringe den i tasken eller på rejse og derved altid have dit tøj pænt og fri for fnug/fnuller.

Den er uundværlig for dig som har hund eller kat og kender til den evige kamp med at holde dit tøj pænt og fri for hår. Eller for den travle business mand/kvinde på farten som bare hader når man opdager der er fnuller på de sorte bukser eller den mørke skjorte lige før et møde.

Du kan købe den lige Her

6 kommentarer:

  1. Hej :)
    Jeg har lige et spørgsmål angående dine bøjler. Jeg sidder og forsøger at udvælge hvilken pakke jeg skal købe. Hvad skyldes det at du har valgt at sætte enkeltprisen eksl. levering op på jo flere man vælger at købe?
    VH Janni

    SvarSlet
  2. Hej Janni,

    Jeg er ikke lige helt sikker på hvad du mener. Men jeg har ikke så mange muligheder for at sætte det pænt op med Paypal. derfor overvejre jeg også om jeg skal få lavet en rigtig webshop men det er bare meget dyrt at have sådan en :-)

    Nå men jeg har sat det sådan op for at man kan se hvad de forskellige pakker koster. Man kan sige det på den måde, at jo flere du vælger at købe jo billigere bliver din stk pris. Netop fordi at det er dyrt at sende dem afsted med postdanmark. Så prisen på fragten er sat efter vægten på de forskellige pakker og det er den faktiske pris hos postdanmark det så det er ikke fordi at jeg laver ekstra penge på forsendelsen.

    Hvis det ønsket antal ikke er der og eller du ønsker at købe bøjler og evt en fnugrulle så kontakt mig venligst på govertz@city.dk så kan jeg sende den en anmodning via paypal til din email. Du har selvfølgelig også mulighed for at bankoverføre hvis du ønsker dette :)

    Ha en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  3. Okay du misforstod mit spørgsmål ;)
    Jeg synes den måde du gør det på her er helt fint! overskueligt og det hele!

    Jeg er desværre ikke helt enige i at din stk pris er faldende jo flere man køber (det var også mit spørgsmål ;))

    - 25 bøjler er stk pris. o,33 kr.
    - 50 bøjler er stk pris 0,4 kr
    - 100 bøjler er stk pris 0,5 kr
    - 200 bøjler er stk pris 0,6 kr.

    Mit spørgsmål lyder så bare hvorfor det bliver dyre at købe flere ad gangen når dine priser er eksl. afsendelse?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Janni

      Oki der forvirrede du mig godt nok lidt. Men du har da byttet rundt på antal og prisen. Det er fx. 25 stk. Bøjler for 75 kr. Plus porto og ikke 75 stk. for 25 kr. som jeg kan se ifølge din udregning ;)

      Hilsen
      Thomas

      Slet
  4. Hej igen

    Jeg vil meget gerne købe 100 stk bøjler og da min mand skal til Horsens
    og arbejde imorgen vil jeg høre om det er muligt, at han kommer og køber
    dem direkte hos dig? Vh Lise (jeg kunne ikke skrive til din mail så prøver her istedet (-:)

    Ps. Det næsten umuligt at tyde det der anti spam bogstaver, det har godt nok
    taget mig mange forsøg!

    SvarSlet
  5. Hej Lise,

    Det kan nok findes ud kan vi evt aftale nærmere på sms 26225037 :)

    Ja jeg ved det godt det med det anti spam har selv problemer med at tyde det, men jeg kan ikke rigtig lave det om desværre.

    SvarSlet