24. juni 2012

Sommer tilbud



Som tidligere beskrevet i min Give away skal jeg giftes d. 14.07.2012 så derfor vil jeg udover den give away jeg har lavet også gerne lave et lille tilbud som også gælder til og med d. 31 juli.

Tilbudet består af, at hvis du køber 100 stk. renseribøjler eller mere på min blog inden d. 10 juli ligger jeg 25% ekstra bøjler i din forsendelse helt uden ekstra omkostninger for dig. Det eneste du skal gøre er, at købe og betale dine bøjler på dette link Bestil her så sender jeg dig som sagt 25 % ekstra bøjler på alle ordre fra 100 stk og derover.

Håber der vil blive taget godt i mod min give away og mit lille ekstra tilbud i forbindelse med vores kommende bryllup :-)

God sommer derude og tusind tak for de mange besøg ind til nu.

2 kommentarer:

  1. Gælder dette sommertilbud endnu? vh Lise

    SvarSlet
  2. Hej Lise,

    Nej desværre, det var et lille kort tilbud i anledning af, at jeg blev gift d 14 juli. Men du har selvfølgelig stadigvæk mulighed for at købe dem har via min blog :-)

    SvarSlet