24. juni 2012

Give away




Jeg skal giftes d. 14.07.2012 så det vil jeg godt fejre med en lille give away som består af 50 stk. renseribøjler kvit og frit sendt til din adresse.

For at være med i konkurrencen om denne give-away, skal du gøre følgende:
  • 1 lod: Kommenter dette indlæg 
  • 1 lod: Bliv fast læser på bloggen
  • 2 lodder: Link til denne give away på din egen blog (brug gerne billede)
  • 2 lodder: Link til denne give away på facebook (klik på FB logo nedenunder indlægget)

Jeg trækker den heldige vinder d. 10 juli 2012
Når du deltager, så husk at skriv i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med.
Husk også at skrive din e-mail i kommentarfeltet hvis du ikke har en blog, så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige vinder.

10 kommentarer:

  1. Uh, jeg kunne godt liiige bruge nogle. :-)
    + Er fast læser, og linker til giveawayen på facebook.
    Det må give 4 lodder.

    SvarSlet
  2. Ej hvor lækkert ! Og tillykke :-D
    Er fast læser ;-)

    Maria Møller
    handi2630@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Tillykke!
    deltager med 2 lodder (:

    stine_s_n@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    malene_ruskjaer(snabel a)hotmail.com

    SvarSlet
  5. 2 lodder (følger + kommentar).
    Og tillykke med brylluppet! :-D
    Kunne faktisk godt bruge et par bøjler, da min shoppetrang er blevet så stor, at der ikke er nok bøjler til alt det nye tøj. Jeg overvejer lidt om jeg burde tage til tilbud til brug, eller om jeg bør håbe på at vinde denne giveaway. Krydser fingrer!
    xuan-tham@hotmail.com

    SvarSlet
  6. ih det kunne jeg virkelig godt bruge, da der på nogle af mine renseribøjler, hænger to stykker tøj, fordi jeg simpelthen har for meget tøj, eller for lidt bøjler, om man vil..

    deltager med 2 lodder (er fast læser)

    christinagirl@hotmail.dk

    SvarSlet
  7. Åhh, det ville være perfekt at vinde disse fine bøjler! Jeg har lige fået et nyt værelse, og det eneste jeg mangler er bøjler til alt mit tøj! Har længe kigget efter de helt perfekte bøjler, dog uden held.. Men disse er helt perfekte! Lige præcis sådan nogle som jeg har ledt efter, til en ordenlig pris.

    Deltager med 4 lodder. (er fast læser, har kommenteret og delt på min egen blog)

    SvarSlet
    Svar
    1. glemte at skrive min email!
      lauraft@live.dk

      Slet
  8. Deltager med to lodder. Jeg er lige flyttet i hus og står og mangler disse lækre bøjler til mit nye stadig :) Jeg har købt af dig over ts :)

    Mvh. Mette
    Metti86@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med to lodder

    Mvh. Line
    lineengen@hotmail.com

    SvarSlet