1. februar 2012

Give away vinderen....



Den heldige vinder af TK- Trading nytårs give away 

Blev som set ovenfor Kamilla fra bloggen Diary

Stort tillykke til Kamilla håber du bliver rigtig glad for dine nye bøjler
 som kommer med posten meget snart. 

Samtidig vil jeg godt sige tusind tusind tak for de mange som har været inde forbi min blog og deltaget i denne nytårs give away, samt tusind tak for de mange fine kommentar og arbejde med at dele min blog ud til så mange som i har gjort, jeg er virkelig overrasket over hvor hurtig sådan en lille happening kan rygtes i blogland ;-)

6 kommentarer:

  1. Hvor er hun bare heldig! Er virkelig dybt misundelig.. :-)

    SvarSlet
  2. Ja hun var heldig, men Maria-Louise hold øje med min blog, for det er ikke sikkert det bliver sidste gang jeg laver sådan en give away ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt, men jeg har nok købt dem inden da ;-) Haha.

      Slet
    2. Jamen du skal da være mere end velkommen til, at købe nogle bøjler af mig her på bloggen ;-)

      Slet
  3. JAAA!! Hvor er det vildt! Jeg er SÅ glad for at vinde - det er helt utrolig. Skønt skønt skønt! Jeg er allerede glad for dem :) Lige et lille spørgsmål - nu skriver du at jeg vil modtage dem med posten.. skal du ikke have min adresse først? ;-)
    KH Kamilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kamilla, dejligt at høre de kan bringe så meget glæde hos dig :-)

      Jo selvfølgelig skal jeg det, jeg har jo også sendt dig en besked via kontakt på din blog hvorpå jeg har spurgt efter den. Du må meget gerne skrive den til mig på govertz@city.dk så snart jeg har den sender jeg dem afsted til dig ;-)

      Slet