17. januar 2012

Give away - Vind 50 stk. renseribøjler



Vi er gået ind i et nyt år og jeg har haft et fint besøg siden starten. 

Det vil jeg godt fejre med en lille give away som består af 50 stk. renseribøjler kvit og frit sendt til din adresse.

For at være med i konkurrencen om denne give-away, skal du gøre følgende:
  • 1 lod: Kommenter dette indlæg 
  • 1 lod: Bliv fast læser på bloggen
  • 2 lodder: Link til denne give away på din egen blog (brug gerne billede)
  • 2 lodder: Link til denne give away på facebook (klik på FB logo nedenunder indlægget)

Jeg trækker den heldige vinder d. 1 februar 2012
Når du deltager, så husk at skriv i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med.
Husk også at skrive din e-mail i kommentarfeltet hvis du ikke har en blog, så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige vinder.

38 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 4 lodder :-)
    Deler link på min facebook fanside og er fast læser af din blog :-)

    kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  2. vil gerne deltage med et lod :-)

    vh stephanie

    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. WUAW!! Jeg MÅ bare vinde denne give away - jeg har længe ledt efter sådanne bøjler, da vi har mega pladsmangel i vores skab! Jeg er derfor selvfølgelig med på 6 lodder :) Krydser fingre
    diary.dk

    SvarSlet
  4. Vi mangler også nogle gode bøjler, så de her er super.
    2 lodder til mig.

    kattemilla snabela hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage med 6 lodder! :-)

    flusso-di-pensiero.blogspot.com

    SvarSlet
  7. ville være skønt med de flotte bøjler. 2 lodder:)

    SvarSlet
  8. Elsker disse renseribøjler, så napper 4 lodder i puljen

    SvarSlet
  9. de er så fine de bøjler - jeg er med på 4 lodder!

    SvarSlet
  10. Jeg tager 2 lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  11. Det er lige de bøjler jeg står og mangler:)
    Hvis jeg nu gerne ville købe dem, hvor og hvordan gør jeg så det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elsebeth

      Så er det jo rette sted du er kommet :)

      Du kan købe bøjlerne her på siden. Hvis du kigger oppe i menuen er der en der hedder "Betal med kort eller paypal her". Der kan du vælge det antal du ønsker og så betale på den ene eller anden måde. Hvis du hellere vil betale via bank kan dette også arrangeres, bare send mig en mail :)

      Håber det kunne hjælpe dig, ellers skriver du bare igen ;)

      Hilsen
      Thomas

      Slet
  12. Årh det er lige sådan nogle bøjler jeg ønsker mig! sikke en lækker give away. deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med 2 lodder. :D
    Fin give-away.

    elskershopping.blogspot.com

    millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne være med på to lodder :D

    SvarSlet
  15. Jeg deltager gerne med 1 lod :)

    SvarSlet
  16. Det er liiige sådan nogle bøjler jeg mangler! Jeg skynder mig at deltage med 4 lodder (kommentar, fast læser, link på facebook).

    Kh Line Cecilie :-)

    SvarSlet
  17. What en nice præmie!!! To lodder til mig, tak :-)

    KH Regitze

    SvarSlet
  18. To lodder til mig! :D Det er lige, hvad jeg har brug for!

    SvarSlet
  19. Det ser virkelig godt ud, har kommenteret, blevet fast læser på både bloglovin og GFC. Jeg har delt på facebook og på min egen blog. http://annemettekatarina.blogspot.com/2012/01/giveaway.html
    7 lodder (hvis det gælder at jeg er blevet fast læser 2 steder)

    Hilsen Annemette :)

    SvarSlet
  20. Det gør den onsdag d. 1 februar så der er lidt tid endnu ;)

    SvarSlet
  21. Wauw, det er lige sådan nogle, jeg kunne bruge!
    Jeg deltager med alle seks lodder :-)

    /Chal
    www.chalsbloggeri.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Sådanne bøjler har jeg ledt efter længe, så de må meget gerne finde vej til mig :-) Jeg deltager med 2 lodder (har delt på FB).
    /Manja manjalindgrenhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    - malene_ruskjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Vil gerne deltage med 4 lodder :-)
    Linda, nezlein78@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg smider et lod i kurven og håber på at det er mig, som skal rydde op i tøjskabet :o)

    SvarSlet
  26. Sikke en fed konkurrence. Faldt over din blog hos Walk22 :-)
    Følger med 4 lodder, (kommenter, fast læser, facebook)

    SvarSlet
  27. Jeg vil meget gerne deltage!
    4 lod til mig, tak :)
    Hilsen Wildflower
    (http://sunflowers-wildflower.blogspot.com)

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage med 4 lod.
    (FB: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002657122962)
    KH Regina
    E-mail: n.regina59@gmail.com

    SvarSlet
  29. mon jeg kan nå det. vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  30. Jeg snupper et lod, da mit klædeskab trænger til kunstigt åndedræt ;-)

    SvarSlet